TOIMITUSEHDOT

To read the Terms & Conditions in English please click here.

Toimitusehdot voimassa 5.5.2021 alkaen, viimeksi päivitetty 3.5.2023

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan www.pompom.fi tuotteita myy Kässäkerho Pom Pom, y-tunnus 2406511-6. Kässäkerho Pom Pom myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä Suomeen että kansainvälisesti. Tuotteiden ja toimituskulujen hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% tai 10% Manner-Suomen ja EU:n alueella. Toimituskulut eivät sisälly tuotteiden hintaan. Mikäli tilaat tuotteita Manner-Suomen tai EU:n ulkopuolelle, näet verottomat hinnat valitsemalla toimitusmaan ostoskorissa ja kassalla. Manner-Suomen ja EU:n ulkopuolelle tilatessa tilaaja on vastuussa mahdollisista tullimaksuista ja veroista.

Kässäkerho Pom Pomin verkkokaupan ostoskori ei ole varaava eli tuotteen siirtäminen ostoskoriin ei varaa tuotetta, vaan vasta onnistunut maksutapahtuma sinetöi ostoksen.

Kässäkerho Pom Pom pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin eikä vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä hinta- tai varastotiedoista.

TUOTTEISTA

Samat tuotteet, jotka ovat näkyvillä verkkokaupassa, ovat pääsäntöisesti myynnissä myös Kässäkerho Pom Pomin kivijalkakaupassa Kuopiossa ja kauppojen varasto on yhteinen. Useamman väri- tai kokovaihtoehdon sisältävien tuotteiden ajankohtaisen saatavuuden näet valitsemalla vaihtoehdon alasvetovalikosta.

Jos tilaamasi tuote on päässyt loppumaan ennen tilauksesi käsittelyä tai tuotteen kohdalla on saldovirhe, olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.

Pyrimme kuvaamaan kaikki omat tuotekuvamme mahdollisimman todenperäisesti. Huomioithan kuitenkin, että eri laitteiden näytöt saattavat näyttää värisävyt eri tavalla. Kuvassa näkyvät lankavyyhdit ovat esimerkkejä värisävystä erityisesti käsinvärjätyissä langoissa eikä lankoja kuvata aina uudelleen erän vaihtuessa. Saamasi vyyhti ei siis välttämättä ole sama kuin kuvassa.

Tilatessasi useamman vyyhdin lankaa, pyrimme laittamaan sinulle saman värjäyserän lankoja, mutta aina se ei ole mahdollista. Silloin pyrimme katsomaan, että langat olisivat mahdollisimman samanlaisia. Epävarmoissa tilanteissa olemme yhteydessä sinuun ennen tilauksen hyväksymistä.

Voit tilata saapumisilmoituksen varastostamme loppuneesta tuotteesta tai väristä kunkin tuotteen omalla sivulla.

TILAAMINEN JA TILAUSVAHVISTUS

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.pompom.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilausta tehdessäsi tarkistathan huolella, että antamasi sähköpostiosoite sekä muut tilaustiedot ovat oikein.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että tiedot sekä tilauksessa että tilausvahvistuksessa ovat oikein ja olla viipymättä yhteydessä, jos tiedoissa tai tilauksessa on virhe.

Tilauksen sisällön voi tarkastaa myös kirjautumalla omalle tilille.

TILAUSTEN KÄSITTELY- JA TOIMITUSAIKA

Keräämme tilaukset mahdollisimman pian niiden saavuttua, ja käsittelemme ja toimitamme tilauksia pääsääntöisesti joka arkipäivä. Arkena ennen kello 13:00 tehdyt tilaukset lähtevät useimmiten matkaan samana päivänä.

Jos tuotteilla on erityisen kiire, ilmoita siitä tilauksen kommenttikentässä niin pistämme vipinää lähetykseen.

Mikäli jokin tilaamasi tuote on loppunut varastostamme ilmoitamme siitä viipymättä.

Kampanjat, pyhät sekä loma-ajat saattavat vaikuttaa tilausten toimitusaikaan. Mikäli toimituksissa on muutamaa päivää pitempi viive, tiedotetaan poikkeuksista Kässäkerho Pom Pomin ilmoitustaululla.

Tilausten kuljetusaika riippuu valitusta toimitustavasta.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

TOIMITUSTAVAT JA -KULUT

Toimituskulut sisältävät pakkaus- ja lähetyskulut. Näet tilauksen lopullisen summan valittuasi toimitusmaan sekä toimitus- ja maksutavan.

Mikäli haluat, että tilaus toimitetaan yhteystiedoistasi poikkeavaan osoitteeseen, ilmoita toimitusosoite ja mahdollinen muu vastaanottaja kassalla ’Toimitus eri osoitteeseen?’ -kentässä.

KOTIMAAN TOIMITUKSET

Toimitamme tilaukset Manner-Suomeen Postin kirjeinä ja paketteina sekä DHL Express -kotiinkuljetuksella. Tilaukselle käytössä olevat toimitustavat riippuvat sen sisällöstä ja yhteispainosta.

Ahvenanmaalle tilauksia toimitetaan DHL Express -kotiinkuljetuksella. Valitse toimitusmaaksi kassalla Ahvenanmaa.

Kaikki kotimaan yli 120 €:n tilaukset toimitetaan toimituskuluitta. Mikäli tilauksesi loppusumma ylittää toimituskuluttomuuden rajan, ei toimitustavan perässä näy hintaa toimituskululle.


Manner-Suomi

TOIMITUSTAPA JA -KULUTLISÄTIETOJA
Kirje 4,60 € (sis. alv 24%)

Kirje, jonka paksuus max 3 cm, paino max 0,25 kg pakkausmateriaaleineen. Ei sisällä seurantaa, kuljetusaika pääsääntöisesti 4 työpäivää.

Kirjeenä voidaan toimittaa esim. kudontakehykset, puikot, puikkomitat, pinssit, postikortit sekä tietyt ompelukaavat, lankavyyhti avattuna tai pieni ja litteä lankakerä jos tuotteen kohdalla on näin mainittu. 

Postipaketti 6,80 € (sis. alv 24%)

Paketti, joka toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Sisältää seurannan, kuljetusaika n. 1–3 työpäivää.

Huomioithan, että Posti säilyttää pakettia 7 vuorokautta, jonka jälkeen se palautuu takaisin meille. Paketin mahdollisesta uudelleenlähettämisestä laskutamme 17€. Paketille voi ostaa lisäsäilytysaikaa OmaPostissa, ohjeet tähän löydät Postin sivulta.

DHL Express -kotiinkuljetus 12,90 € (sis. alv 24%)

Paketti, joka toimitetaan suoraan kotiovellesi tai vaikka työpaikallesi DHL:n toimesta. Sisältää seurannan, kuljetusaika n. 1–3 työpäivää. Toimitusaikaa ja -paikkaa voi hallinnoida DHL Express On Demand Delivery -palvelun avulla.


Ahvenanmaa

TOIMITUSTAPA JA -KULUTLISÄTIETOJA
DHL Express -kotiinkuljetus 10,40 € (ei sis. alv)Paketti, joka toimitetaan suoraan kotiovellesi tai vaikka työpaikallesi DHL:n toimesta. Sisältää seurannan, kuljetusaika n. 1–3 työpäivää. Toimitusaikaa ja -paikkaa voi hallinnoida DHL Express On Demand Delivery -palvelun avulla.

Nouto Kuopion myymälästä (0 €)

Voit noutaa tilauksesi myymälästämme Kuopiossa osoitteessa Puijonkatu 24, jolloin tilaukseen ei lisätä toimituskuluja. Saat sähköpostiisi ilmoituksen kun tilaus on valmiina noudettavaksi.

Lisäys aiempaan tilaukseen (0 €)

Voit lisätä aiempaan tilaukseesi tuotteita siihen saakka kun olet saanut lähetysvahvistuksen sähköpostiisi. Valitse tällöin kassalla toimitustavaksi ’Lisäys aiempaan tilaukseen’ ja ilmoita kommenttikentässä alkuperäisen tilauksesi numero. Mikäli tilaustesi yhteissumma ylittää toimituskuluttomuuden rajan palautamme ylimääräiset toimituskulut tilauksen käsittelyn yhteydessä.

Pääsääntöisesti pakkaamme tilaukset arkisin matkaan samana päivänä kuin ne ovat meille saapuneet, joten tarkistathan lisätilausta tehdessäsi sähköpostistasi, onko alkuperäinen tilauksesi ehtinyt jo matkaan.

HUOM: Aiemman tilauksen toimitustavan tulee olla postipaketti tai kotiinkuljetus. Tilaukseen, jonka toimitustapa on kirje, ei voi lisätä tuotteita kirjetoimituksen painorajan vuoksi. Tilaukseen voi lisätä ainoastaan tuotteita, jotka ovat tilaushetkellä varastossa ja tilattavissa tai ennakkotilattavia tuotteita, jotka ovat jo tilattavissa.

ULKOMAAN TOIMITUKSET

Toimitamme tilauksia myös ulkomaille. Toimitustapana on DHL Express Worldwide -kotiintoimitus. Manner-Suomen ja EU:n ulkopuolelle tilatessa tilaaja on vastuussa kaikista mahdollisista tullimaksuista ja veroista. Verkkokauppamme esittää lähtökohtaisesti tuotteiden ja toimituskulujen hinnat verollisina. Mikäli tilaat tuotteita Manner-Suomen tai EU:n ulkopuolelle, näet verottomat hinnat valitsemalla toimitusmaan kassalla.

Huomioi tilausta tehdessä, että tuotteisiin saatetaan Suomen ja muun EU:n ulkopuolella lisätä erilaisia ylimääräisiä tulli- ja muita viranomaismaksuja toimitusalueesta riippuen, ja ne tulee maksaa lähetystä noudettaessa. Yllättävien lisäkulujen välttämiseksi kannattaa olla yhteydessä paikalliseen tulliviranomaiseen ennen tilauksen tekemistä. Kaikki EU-alueen ulkopuoliset maat: kaikki hinnat verkkokaupassamme eivät sisällä veroja tai tullimaksuja. Asiakas on vastuussa kaikista näistä edellä mainituista lisämaksuista.


EU-maat
(AT, BE, BG, CY, CZ, DE, DK, EE, ES, FR, GR, HR, HU, IE, IT, LT, LU, LV, MT, NL, PL, PT, RO, SI, SE, SK + MC)

TOIMITUSTAPA JA -KULUTLISÄTIETOJA
DHL Express Worldwide 18,50 € (sis. alv 24%)Paketti, joka toimitetaan suoraan kotiovellesi tai vaikka työpaikallesi DHL:n toimesta. Sisältää seurannan, kuljetusaika n. 1–3 työpäivää. Toimitusaikaa ja -paikkaa voi hallinnoida DHL Express On Demand Delivery -palvelun avulla.


Lähes koko muu Eurooppa
 (AD, AL, BA, FO, GG, GL, IS, JE, LI, ME, MK, NO, RS, SM, SUI, TR, VA, XK)

TOIMITUSTAPA JA -KULUTLISÄTIETOJA
DHL Express Worldwide 20 € (ei sis. alv)Paketti, joka toimitetaan suoraan kotiovellesi tai vaikka työpaikallesi DHL:n toimesta. Sisältää seurannan, kuljetusaika n. 1–3 työpäivää. Toimitusaikaa ja -paikkaa voi hallinnoida DHL Express On Demand Delivery -palvelun avulla.


Muut maat, joihin DHL lähetyksiä toimittaa

TOIMITUSTAPA JA -KULUTLISÄTIETOJA
DHL Express Worldwide 25 € (ei sis. alv)Paketti, joka toimitetaan suoraan kotiovellesi tai vaikka työpaikallesi DHL:n toimesta. Sisältää seurannan, kuljetusaika n. 1–5 työpäivää. Toimitusaikaa ja -paikkaa voi hallinnoida DHL Express On Demand Delivery -palvelun avulla.

Pidätämme oikeuden keskeyttää tai evätä toimitukset mihin tahansa maahan tai sijaintiin oman harkintamme mukaan.

Tilaukset Isoon-Britanniaan ei tällä hetkellä ole mahdollista tehdä verkkokaupan kautta Brexitin vuoksi. Mikäli haluat tehdä tilauksen, laita meille sähköpostia shop@pompom.fi. Huomioi, että tilauksen loppusumman tulee olla n. 160 € (ei sis. alv). Pahoittelemme tilannetta.

MAKSUTAVAT

PAYTRAIL

Paytrail-maksupalvelun kautta voit maksaa suoraan verkkopankista tai maksukortilla. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

PANKKIMAKSUTAVAT

Kaupassamme voit maksaa seuraavien verkkopankkien kautta: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Ålandsbanken, Handelsbanken, Aktia ja S-pankki.

KORTTIMAKSUTAVAT

Kaupassamme ostoksen maksamiseen käy myös Visa, Visa Electron sekä MasterCard.

MOBIILIMAKSUTAVAT

Mobiilimaksutapoina verkkokaupassamme löytyy MobilePay, Pivo ja Siirto:

  • MobilePay on helppo, nopea ja suosittu mobiilimaksutapa. MobilePay-sovelluksesta vastaa Danske Bank, voit tutustua sovellukseen tarkemmin Danske Bankin verkkosivuilla.
  • Pivo on mobiilimaksusovellus, jota voivat käyttää kaikkien suomalaisten pankkien asiakkaat. Pivon käyttö on maksutonta.
  • Siirto-maksujärjestelmä mahdollistaa maksut helposti kännykällä, luotettavasti tunnistetun puhelinnumeron välityksellä.

LASKU- JA OSAMAKSUTAVAT – WALLEY

Collector Bankin lasku- ja osamaksuratkaisun uusi nimi on Walley. Maksutavan toimittaja on aiempaan tapaan Collector Bank.

Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee ensimmäisen laskun saatuasi tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa my.walley.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.

Luottokustannukset ja luottoesimerkki: Verkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 3,80 € kuukaudessa. Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 30,7 %, luottokustannusten yhteismäärä 433 €, maksettava kokonaismäärä 1 433 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Asiakaspalvelu maksuasioissa

Laskuun ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa saat apua Walleyn asiakaspalvelusta:

Palautusten ja peruutusten käsittely

Kun palautat tai peruutat ostoksesi palautus- tai peruutusaikojen puitteissa kauppiaan antamien ohjeiden mukaisesti, tieto palautuksestasi välittyy Collector Bankille automaattisesti. Jos palautat hyväksytysti osan ostamistasi tuotteista, voit vähentää palautuksen euromäärän jo saamasi laskun loppusummasta. Osissa maksamisen tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti luoton kokonaissummasta, mikä ilmenee seuraavalla saamallasi laskulla.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen Collector Bank / Walley palauttaa liikasuorituksesi heille ilmoittamallesi tilille. Voit muokata tilinumeroasi tai syöttää uuden tilinumeron my.walley.fi palvelussa. Mikäli palautus liittyy osamaksuun tai luottotiliin, tulee sinun ottaa yhteyttä Walleyn asiakaspalveluun rahanpalautukseen liittyen: muutoin liikasuoritus vähennetään automaattisesti seuraavasta laskustasi.

Luottopäätös

Maksutavan käyttö edellyttää luottopäätöksen tekemistä ja tätä varten sinulta pyydetään henkilötietojasi. Tiedot välitetään tietoturvallisella SLL-/TLS-suojatulla yhteydellä. Luotonmyöntäjä Collector Bank varmistaa henkilö- ja osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietosi Bisnode Finland Oy:n luottotietorekisteristä. Saamaasi luottopäätökseen vaikuttaa muun ohella myös mahdollinen historiasi Collector Bankin asiakkaana. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä sen syytä Collector Bankin / Walleyn asiakaspalvelusta. Huomaathan, että omaehtoinen luottokielto tai salatut osoitetiedot voivat johtaa kielteiseen luottopäätökseen. Antamasi henkilötunnus tai luottopäätöstiedot eivät tallennu kauppiaan asiakastietorekisteriin.

Tietosuojatiedot

Käsittelemme ja tallennamme henkilötietojasi muun muassa maksutapaa koskevan luottohakemuksen käsittelyä, luottopäätöksen tekemistä, asiakassuhteen hoitamista ja asiakaspalvelua varten. Tietojen rekisterinpitäjänä on Collector Bank AB. Tarvitsemme henkilötietojasi, jotta voimme käsitellä luottohakemuksesi. Pyydettyjen tietojen antamatta jättäminen estää hakemuksen käsittelyn. Lisätiedot omien tietojen tarkistamisesta ja muista oikeuksistasi sekä henkilötietojen käsittelystä ja automaattisesta päätöksenteosta ovat saatavilla osoitteessa: www.walley.fi/tietosuojasta.

Luottoehdot

Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus: www.walley.fi

Yleiset lasku-, tililuotto- ja osamaksuehdot: cdn.walleypay.com/terms/Terms_FI.pdf

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot: cdn.walleypay.com/terms/SECCI_FI.pdf

PAYPAL-MAKSUTAPA

Verkkokaupassamme voit maksaa myös PayPalilla. Voit maksaa PayPalin kautta joko luottokortilla tai PayPal-tililtä. PayPal-tiliä ei edellytetä.

ENNAKKOLASKU, 5 €

Mikäli et pysty maksamaan millään edellä mainituista maksutavoista, voimme laittaa sinulle myös ennakkolaskun sähköpostiin. Tee tällöin tilaus sähköpostitse osoitteeseen shop@pompom.fi. Tuotteet toimitetaan, kun maksu on kirjautunut tilillemme. Varaamme tuotteita sinulle 7 päivän ajan. Laskuun lisätään 5 € käsittelykuluja.

LAHJAKORTTI TAI ALENNUSKOODI

Voit ostaa lahjakortteja verkkokaupastamme tai Kuopion myymälästämme ja käyttää niitä sekä verkko- että kivijalkakaupassa. Lahjakortti käy tuotteiden maksamiseen ja se toimii koodin avulla. Jos haluat käyttää saamasi lahjakortin tai alekoodin verkkokaupassa, syötä se ostoskorissa tai kassalla sille varattuun kenttään.

ENNAKKOTILAUKSET

Ennakkotilattavat tuotteet (esim. myöhemmin julkaistavat kirjat) maksetaan tilaushetkellä. Jos tilaus sisältää muitakin kuin ennakkotilattavia tuotteita, varaamme muut tuotteet odottamaan, ja koko tilaus toimitetaan samassa lähetyksessä ennakkotilattavan tuotteen julkaisupäiväksi tai mahdollisimman pian sen jälkeen.

PALAUTUSOIKEUS

Verkkokaupan kotimaan tilauksilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Voit palauttaa joko koko tilauksesi tai osan siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Kässäkerho Pom Pom vastaa palautuskustannuksista, kun palautus on tehty ohjeidemme mukaisesti.

Palautusoikeus koskee vain ehjässä alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Langoissa vyyhtien tai kerien tulee olla ehjiä ja siinä muodossa kuin ne on sinulle toimitettu. Myös vyötteiden tulee olla ehjiä. Huomioithan tilaamaasi vaatetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja, hiuksia tai esimerkiksi eläinten karvoja.

Palautusoikeus ei koske määrämittaan leikattuja kankaita eikä tilauksesta värjättyjä lankoja.

Ilmoita palautuksesta sähköpostilla shop@pompom.fi

Kerro palautusilmoituksessasi seuraavat tiedot:

  • mitkä tuotteet palautat
  • tilauksesi numero, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

Saat ilmoituksesi jälkeen palautusta varten yksilöllisen palautuskoodin sekä tarkemmat ohjeet sähköpostiisi. Palautukset suoritetaan Postin kautta. Hyväksytyn palautuksen summa hyvitetään Paytrailin tai PayPalin kautta alkuperäisen maksutavan mukaisesti, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksen. Saat Paytraililta viestin kun rahanpalautus on käsitelty, palautussumma näkyy tililläsi noin viikon kuluessa. Jos palautat osan tuotteista, hyvitämme vain palautettavien tuotteiden hinnan. Jos tilauksesi arvo jää palautuksen jälkeen alle ilmaisen toimituksen rajan, tilaukselle lisätään toimituskulu toimitustapasi mukaan.

Palautusosoite:

Kässäkerho Pom Pom
Puijonkatu 24
70110 Kuopio

040 962 4926

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

TUOTTEIDEN VAIHTAMINEN

Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta, ainoastaan 14 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli haluat toisen tuotteen tilaamasi tilalle, tulee sinun noudattaa yllä olevia palautusohjeita ja tehdä uusi tilaus normaalisti verkkokaupassamme.

NOUTAMATTA JÄTETTY TAI VIRHEELLISILLÄ LÄHETYSTIEDOILLA TOIMITETTU LÄHETYS

Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Mikäli paketti palautuu meille noutamattomana tai antamiesi virheellisten osoite- tai yhteystietojen vuoksi, pidätämme oikeuden vähentää asiakkaalle palautettavasta summasta alkuperäisistä toimituskuluista sekä palautuksesta aiheutuvista kuluista koostuvan summan 17 euroa. Saat käyttämältäsi maksupalveluntarjoajalta viestin kun rahanpalautus on käsitelty, palautussumma näkyy tililläsi noin viikon kuluessa.

Mikäli haluat uuden tuotteen palautuneen tilalle, tee uusi tilaus normaalisti verkkokaupassamme.

ONGELMATILANTEET LÄHETYKSISSÄ

Tarkistathan lähetyksen heti sen saatuasi. Jos lähetyksen mukana tullut tuote on väärä, viallinen tai tuotteita puuttuu, ilmoitathan siitä välittömästi meille sähköpostitse shop@pompom.fi tai puhelimitse liikkeen aukioloaikoina 040 9624926. Lähetämme korvaavat tuotteet sinulle ilman erillisiä kuluja.

Mikäli huomaat lähetyksessäsi kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, tee asiasta reklamaatio välittömästi tilauksen toimittajalle ja ilmoita siitä meille, mielellään heti noutaessasi tai saadessasi lähetyksen. Ilmoita asiasta viipymättä myös meille sähköpostitse shop@pompom.fi.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kässäkerho Pom Pom käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Kässäkerho Pom Pom sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle. Lue lisää rekisteriselosteesta.